Vrijkaarten Rock Werchter voor beste rapport en "nomineer uw leerkracht" voor een vrijkaart Werchter Classic

Op 14 juni 2022, over deze onderwerpen: Efficient bestuur

Naar "goede" gewoonte schenkt Live Nation vrijkaarten aan politici van lokale gemeenten rond Werchter. Zo komen bij elk gemeenteraadslid van meerderheid en oppositie in Keerbergen 2 vrijkaarten terecht. Voor de N-VA-raadsleden in totaal 9 voor Rock Werchter (2 juli) en 9 voor Werchter Classic (25 juni). "Als verkozenen in de gemeenteraad vinden we dat we dit niet kunnen aanvaarden. Wij moeten ons werk in alle onafhankelijkheid kunnen doen, dus nemen we zeker niet deel aan het gemarchandeer van vrijkaarten tussen raadsleden. Daarom geven we de kaarten van onze N-VA-fractie weg met deze ludieke actie.", zegt Dominick Vansevenant (N-VA), oud-burgemeester.
"Om ook de relatie tussen leerlingen en leerkrachten te bevorderen koppelen we er nog een extra actie aan.", gaat Maarten Gabriels (N-VA) verder, "Zo mogen leerlingen een leerkracht nomineren als beste leerkracht, een onschuldige hand kiest dan welke van deze leerkrachten een vrijkaart Werchter Classic ontvangt."
Om deel te nemen bent u minimum 16 jaar. Stuur een kopie van uw rapport tot 1 juli door naar dvansevenant [at] gmail.com. Nomineer ook uw beste leerkracht tot 24 juni via hetzelfde adres. Leerlingen en leerkrachten dienen te wonen in Keerbergen en/of school te volgen (of werkzaam te zijn) in een Keerbergse school.