Keerbergenbon succesvol

Op 18 oktober 2016, over deze onderwerpen: Lokale economie
Deelnemende handelaars

De Keerbergse aankoopbon “Keerbergenbon” is een succes, tot nu werden al voor meer dan 90.400 EUR aan Keerbergenbonnen uitgereikt. “Iedereen kan een Keerbergenbon kopen bij onze gemeentelijke diensten, ook huwelijken, jubilea en geboortes worden gevierd met de afgifte van een Keerbergenbon. We moeten nu zelfs al bonnen bijbestellen.”, zegt Inge Anno (N-VA), schepen van lokale economie. Sinds de start van het Keerbergenbon-project werd al voor 55.910 EUR terugbetaald aan de plaatselijke handelaars. “Een teken dat het systeem werkt. Wij roepen iedereen graag op om de Keerbergenbond nog meer te gebruiken, een win voor de klant en de handelaar.”, vervolgt de schepen.

Geen cadeau-inspiratie meer? Je hoeft niet langer te zoeken! Onze gemeente biedt de mogelijkheid aan om cadeaubonnen aan te kopen (beschikbaar aan de balie van GC Den Bussel). De Keerbergenbon is het perfecte cadeau op ieders maat en voor elk budget. Met de Keerbergenbon trakteer je de ontvanger op een unieke ontdekkingstocht door onze gemeente: een heerlijk avondje uit, een zalig diner, een nieuwe outfit, een welverdiende kappersbeurt, een massage, schoonheidsproducten bij salons en apotheek, … Er zijn coupures beschikbaar van 5 en 20 euro: hiermee kan je elk wenselijk bedrag samenstellen. Een mooie geschenkverpakking krijg je er gratis bovenop!