N-VA Keerbergen op verleidingspad

Op 12 februari 2012

Naar aanleiding van Valentijn laat N-VA Keerbergen zich in het weekend van 11 februari van haar meest amoureuze kant zien aan haar kiezers. Bestuursleden zullen op tal van locaties in Keerbergen chocolade uitdelen aan passanten onder de noemer ‘een hart voor Keerbergen’. Daarmee trekt ook N-VA Keerbergen haar campagne op gang.

"We willen op deze symbolische Valentijnsdag ons kenbaar maken aan onze kiezers en hen verrassen met een smakelijk stukje chocolade", vertelt Johan Segers, de Keerbergse N-VA-voorzitter. Daarmee wil de Keerbergse N-VA afdeling de harten van haar kiezers veroveren. Maar ook de voorbije maanden heeft N-VA Keerbergen niet stil gezeten. Achter de schermen wordt er hard gewerkt. "Al geruime tijd zijn we bezig aan een informatieronde die stilaan aan het sluitstuk toe is. Op die manier zijn we erin geslaagd een uniek inzicht te krijgen in de noden, behoeftes en vragen van de Keerbergenaars. Dat vertaalt zich binnenkort in concrete actiepunten", vertelt Johan Segers. Kan u als voorzitter al een tipje van de sluiter oplichten? "We zullen ons focussen op de ondersteuning van datgene wat al bestaat en de inwoners ten goede komt. Daarnaast willen we helpen om dit verder uit te bouwen en te verfijnen. Datgene waar nood aan is en nog niet bestaat, zullen we organiseren. Maar uiteraard zijn het de harten van de Keerbergenaars die voor ons een blijvende bron van inspiratie vormen!

Gelukkig huwelijk

"Toen ik hier kwam wonen, was het wat mij betreft alvast liefde op het eerste gezicht", lacht Johan Segers. Als we op 14 oktober nu ook nog de harten van de Keerbergenaars kunnen veroveren, gaan we zeker nog een lang en gelukkig huwelijk beleven. Daar ben ik rotsvast van overtuigd! Want in verkiezingen is het een beetje zoals in de liefde: kiezen dat doe je met je hart!" Besluit een enthousiaste Johan Segers.
"Denken. Durven. Doen."
Denkt u met ons mee? Durft u met ons mee te doen? Wij willen niet alleen op uw steun rekenen, we hebben ook een plaatsje in uw hart nodig. Samen met u willen wij werken aan een beter Keerbergen!