N-VA Keerbergen dankt haar kiezers van harte

Op 18 oktober 2012

Uw vertrouwen willen we verdienen elke dag opnieuw!

N-VA Keerbergen is fier op haar verkiezingsresultaat van zondag 14 oktober. Van één zetel naar zeven. Dit resultaat hebben we niet alleen neergezet! We willen dan ook iedereen danken die op één of andere manier heeft meegeholpen tot dit succes. U als Keerbergenaar in eerste instantie! Bedankt voor uw vertrouwen! Maar ook u die ons toeliet een campagnebord in de tuin te plaatsen, ons een bemoedigend woord toesprak, ons even liet schuilen bij onze huisbezoeken in het druilerige weer. Ook danken we onze familie en vrienden voor het eindeloze geduld als gevolg van onze veelvuldige afwezigheden op het thuisfront.

We hebben met ons team inhoudelijk en vormelijk een steengoede campagne op poten gezet.  We legden duizenden huisbezoeken af. Om ons voor te stellen, ons programma te duiden, om u te leren kennen alsook ons te informeren over de mogelijke problemen en opportuniteiten in uw buurt.  En wat merkten we? De polsslag aan de duizenden Keerbergse voor- en achterdeuren zat goed. Wezenlijk goed! Zondag gebeurde dan ook de vertaalslag daarvan in het stemhokje. 28,31% van de Keerbergenaars geven het niet mis te verstane signaal dat een verandering van beleid noodzakelijk is. We behalen maar liefst zeven zetels.

Samen met onze coalitiepartner CD&V, die zes zetels behaalt (25,7%), komen we tot een democratische meerderheid van dertien zetels (54%).  Omdat N-VA in deze samenwerking als grootste uit de stembusgang komt, leveren we ook de burgemeester: Dominick Vansevenant, 36 jaar en zelfstandig informaticus.  Neem gerust eens een kijkje op zijn persoonlijke website: www.dominickvoorkeerbergen.be.

Tina Somers zal in de nieuwe bestuursploeg ,die in januari 2013 aantreedt, het mandaat van tweede schepen opnemen. Inge Anno bekleedt de functie van vierde schepen en Frank Vannuffelen wordt vijfde schepen. Overige gemeenteraadsleden van N-VA Keerbergen zijn Koen Van Cleemput, voorzitter Johan Segers en Marc Van Herck.