N-VA Keerbergen boos om uitval Ann Schevenels

Op 28 september 2012

In een interview op De Regionale Omroep Brabant (ROB) schopt Keerbergs burgemeester Ann Schevenels wild om zich heen. Ze beschuldigt N-VA Keerbergen ervan een voorakkoord te hebben gesloten met CD&V. "Een schandalige beschuldiging !" repliceert Johan Segers, voorzitter N-VA Keerbergen. "We wisten al dat de angst groot was, de kartelvorming was al een eerste symptoom. Nu, op 16  dagen van de verkiezingen,  probeert ze haar grote politieke concurrent zelfs te beschadigen."

Dat de nationale peilingen Open VLD amper nog 10 procent geven, is hier zeker debet aan. "Maar ook tijdens onze huis-aan-huisbezoeken merken we dat de Keerbergenaar het wel heeft gehad met Keerbergen 2020 dat het liberale project compleet verloochent door in kartel met sp.a en lokale lijst Schroos naar de Keerbergse kiezer te trekken", weet Dominick Vansevenant, lijsttrekker voor N-VA Keerbergen.

"Ook de open sollicitatie van Jean Pierre Bovele, gemeenteraadslid van Vlaams Belang, aan het adres van Ann Schevenels  in hetzelfde interview doet ons de wenkbrauwen fronsen", vertelt Tina Somers, 2de op de lijst N-VA Keerbergen. "Beiden zijn elkaar nu publiekelijk aan het opvrijen. Met één doel: Vlaams Belang wil en zal het kartel depanneren zo nodig! De hunker naar de burgemeesterssjerp en lokale macht drijft sommigen blijkbaar tot het uiterste", besluit Tina Somers.