Nieuws

Alle nieuwsitems

Op 28 januari 2019, over deze onderwerpen: Efficient bestuur, Informatie en communicatie, Lokale economie, Natuur

Maandag jongstleden vond de eerste “echte” gemeenteraad van deze legislatuur plaats. Onze zeven gemeenteraadsleden hebben zich, voor de eerste maal als oppositieraadsleden kritisch, maar constructief, opgesteld. Doreen Iwens van Groen heeft haar eed als nieuw raadslid afgelegd. Wij wensen haar veel …

Gemeenteraad december 2017 – belangrijke beslissingen Aanpassing overeenkomst met KA Atheneum Keerbergen om op basis van nog betere afspraken extra sportmogelijkheden te kunnen aanbieden, een win-win is hier overduidelijk. Subsidies jeugdbewegingen – het gemeentebestuur kent een aantal …

Op 21 februari 2017, over deze onderwerpen: Efficient bestuur, Lokale economie

Kort: offerte van bedrijf dat modeshow gegund krijgt, was volledig, de goedkoopste en niet aangebracht door schepen Inge Anno.  Open VLD en SP.A verlaten de gemeenteraad bij het starten van het antwoord gegeven door burgemeester Dominick Vansevenant (N-VA), een zwaktebod. Het relaas van de …

Op 29 november 2016, over deze onderwerpen: Efficient bestuur, Lokale economie

Extra informatie voor ondernemers naar aanleiding van de gespreksavond hinderpremie en pop-updecreet op maandag 28 november 2016 in GC Den Bussel. Georganiseerd door N-VA Keerbergen. Als dank kregen onze 2 gastsprekers een pakketje Draver streekbier en een bon van elk 100 EUR voor Music For Life. We …

Op 18 oktober 2016, over deze onderwerpen: Lokale economie

De Keerbergse aankoopbon “Keerbergenbon” is een succes, tot nu werden al voor meer dan 90.400 EUR aan Keerbergenbonnen uitgereikt. “Iedereen kan een Keerbergenbon kopen bij onze gemeentelijke diensten, ook huwelijken, jubilea en geboortes worden gevierd met de afgifte van een Keerbergenbon. We …

Op 28 april 2016, over deze onderwerpen: Lokale economie

Het schepencollege van 28 april 2016 keurt de instap in "Commerciële Inspiratie" door de gemeente Keerbergen goed. We zitten middenin een retailrevolutie. De technologie verandert zienderogen, de impact van sociale media en e-commerce nemen toe. Ook de consument verandert. Hij wordt grijzer, koopt …